Compania low-cost Blue Air si-a deschis prima baza operationala din afara tarii, in Cipru, in urma unei investitii initiale de 200.000 de euro.
Astfel, incepand din 28 martie, operatorul cu tarife scazute va opera, pe langa zborurile Bucuresti-Larnaca si Bucuresti-Paphos (operationale din 2008), noi rute din Larnaca spre Milano, Viena si Varsovia.

Blue Air preconizeaza un grad de ocupare de 75% pe rutele din Larnaca si transportarea a 160.000 de pasageri pana la finele lui 2010.

"Deschiderea unei baze in Larnaca face parte din strategia noastra pentru consolidarea pozitiei pe piata internationala", a declarat Sherif Ussama, noul director general al Blue Air.

Anul trecut compania low-cost a avut, potrivit oficialilor Blue Air, o cota de piata de 65% pe relatia Romania-Cipru. "Din Larnaca, targetam atat pasagerii de leisure pe Milano si Viena, iar pe Varsovia ne bazam in special pe traficul etnic. In curand, vom anunta inaugurarea de noi rute spre destinatii europene, din Larnaca", a mai spus seful Blue Air.

Cursele din Larnaca vor fi operate cu o aeronava Boeing 737-800 Next Generation stabilita la Aeroportul International Hermes cu o capacitate de 9 milioane pasageri pe an.

Blue Air a intrat pe piata cipriota in 2008, oferind initial 2 rute: Bucuresti-Larnaca si Bucuresti-Paphos. In acesti doi ani, compania a inregistrat un grad mediu de ocupare de 80%. Pe relatia Romania-Cipru mai opereaza doar compania nationala Tarom, care ofera rute din Bucuresti in Larnaca.

Compania aeriana low-cost Blue Air a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 140-150 milioane euro, in crestere cu 20% fata de anul 2008, dar sub estimarile initiale de 170 milioane euro.

Pentru 2010, Blue Air preconizaeaza o crestere de circa 30% a numarului de pasageri, pana la 2,2 mil. pasageri transportati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri