Aceasta a mai spus ca revirimentul preconizat pentru semestrul al doilea se datoreaza revenirii economice din tarile vestice. “85% dintre clientii nostri sunt straini, majoritatea din tarile din Vestul Europei unde criza s-a cam terminat”, a explicat Gandac.
Pentru a compensa un grad de ocupare mai slab, de la inceputul anului si pana in prezent, hotelul a crescut tarifele cu 6 pana la 10 procente. “In 2009, tariful de cazare a scazut cu 38% fata de 2008, asa ca va dura cativa ani pana sa revenim la preturile de acum doi ani. In primele trei luni am urcat tarifele cu pana la 10%, iar pana la sfarsitul lui 2010 vrem sa ajungem la un avans de 17% fata de finele lui 2009”, a mai spus sefa Golden Tulip Times.
Pentru a reduce cat mai mult cheltuielile, Gandac a renegociat si la incepul anului 2010 contractele cu principalii furnizori. “Cea mai mare parte a cheltuielilor o reprezinta salariile (48%), unde nu am umblat. Am reusit insa sa renegociez cu primii 10 furnizori, in unele cazuri obtinand discount-uri de pana la 50%”, mai sustine aceasta.
Hotelul din Piata Muncii a fost deschis in iulie 2005 si are o capacitate de 70 de camere si trei sali de conferinta. Reteaua Golden Tulip este prezenta cu 7 unitati pe piata locala, totalizand un numar de 770 de camere.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: