Hilton si Marriott, doua dintre cele mai importante retele hoteliere la nivel mondial, au in plan extinderea prezentei pe piata locala in urmatorii ani, potrivit declaratiilor oficialilor celor doua companii cu ocazia Hotel Investment Forum.


Marriott: 5 hoteluri in provincie si 2 in Capitala pana in 2017

Desi pana acum prezenta Mariott pe piata locala este mai mult decat discreta (singura unitate fiind hotelul bucurestean de 5 *, JW Marriott Bucuresti), lantul hotelier are planuri mari pentru Romania. “Vrem ca in urmatorii 5-7 ani sa deschidem 4-5 unitati in provincie si 1-2 locatii pe piata Capitalei”, a declarat Ivica Cacic, reprezentantul regional al Marriott.

Primul pas facut in indeplinirea acestui obiectiv este deschiderea unui Courtyard in Bucuresti pana la finele lui 2012. “Acum suntem in faza finala de obtinere a autorizatiilor si, cel mai probabil, pana la sfarsitul anului va incepe constructia propriu-zisa”, a explicat oficialul Marriott.

Noua unitate din cadrul Marriot International va fi localizata in zona Unirii, in apropiere de JW Marriott si va avea 198 de camere, cotate la patru stele.

Tot pe piata din Bucuresti, Marriott planuieste deschiderea unui hotel Renaissance, brand-ul de cinci stele al Marriott International, care ofera servicii complete si atmosfera de hotel boutique. Specificitatea brandului consta intr-un design interior special, un restaurant de strada si servicii de inalta calitate. Conceptul Renaissance mai include o biblioteca si un centru de business, piscina, centre de fitness, facilitati de conferinte si banchete.

Atunci cand vine vorba despre provincie, cei de la Marriott recomanda tot brandul Courtyard. “Cred ca aceasta marca este potrivita pentru provincie, care nu este inca pregatita pentru hoteluri de super-lux. In plus, investitorii isi pot recupera relativ raspid investitia intr-un Courtyard”, a mai declarat Cacic. Printre orasele vizate pentru deschiderea de noi unitati sunt Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov sau Iasi.

Hilton, focus pe provincie

Pana in prezent lantul american Hilton este prezent cu doua unitati pe piata locala, unul in Capitala si altul in Sibiu, ambele cotate la 5*. “Pana la finele lui 2010 vom deschide si hotelul din Oradea, sub brandul Doubletree”, a declarat Adela Cristea (foto), directorul de dezvoltare al Hilton pe Europa si Africa.

Doubletree este un brand upscale, clasificat la patru stele plus.

Cel de-al patrulea hotel Hilton din Romania va fi sub brandul Hampton, urmand a fi deschis in Brasov. “In mai - iunie 2010 se vor incepe lucrarile la acest hotel care urmeaza a fi inaugurat la mijlocul lui 2011”, a mai spus Cristea.

Tot in provincie, va fi deschis si primul hotel Hilton Garden Inn din Romania. “Am semnat deja contractul, foarte curand vom anunta unde si cand se va deschide acest hotel”, a mai afirmat Adela Cristea care a adaugat ca orase precum Iasi, Cluj-Napoca, Sibiu sau Craiova sunt pe lista celor de la Hilton.

Pentru Bucuresti, Hilton are in plan aducerea unuia dintre cele doua marci de super-lux, Waldorf Astoria sau Conrad. “In maximum 5 ani vom avea un astfel de hotel si pe piata bucuresteana”, mai sustine reprezentantul Hilton.

La nivel global, lantul Hilton cuprinde peste 3.500 de unitati care totalizeaza 580.000 de camere. Hilton este prezent in 79 de tari din toata lumea, 6 dintre cele 10 branduri ale sale fiind reprezentate si in Europa.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri