Compania B.D.Graiver Tourism Services Ltd, un touroperator lider pe piata din Israel, a inlocuit Turcia cu Romania, in special litoralul romanesc, ca destinatie pentru turistii israelieni, estimand ca va aduce in acest an in tara cel putin 2.500 de turisti din Israel.
"Am decis sa schimbam pelerinajul. Nu numai noi, ci piata touroperatorilor din Israel nu mai face curse catre Turcia. Nu pentru ca nu ar vrea, ci pentru ca nu mai vrea poporul. Astfel, B.D.Graiver a ales sa schimbe Turcia cu Romania, mai ales cu litoralul romanesc, si sa aducem cat mai multi turisti aici", a declarat directorul general adjunct al companiei Meidan Butnaru, potrivit NewsIn.

Potrivit acestuia, anul trecut compania a adus circa 3.000 turisti israelieni in Romania si alti circa 2.000 turisti romani in Israel.

"Pentru acest an, sunt deja facute rezervari si estimam ca vom aduce cel putin 2.500 turisti israelieni in Romania si aproximativ 2.000 de turisti romani in Tara Sfanta", a afirmat Meidan Butnaru.

Printre destinatiile alese de turistii israelieni se afla Valea Prahovei, Nordul tarii, Delta Dunarii si, din 15 iunie, si litoralul romanesc.

B.D.Graiver Tourism Services Ltd este unul din cei mai mari touroperatori de pe piata israeliana din sectorul calatoriilor si turismului. Compania originala B.D.Graiver a fost constituita in 1948 si in prezent opereaza prin cinci retail-offices in Israel si extensii in centre comerciala din intreaga tara.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri