In ciuda climatului economic actual, agentia de turism de tip tailor made Eturia a inregistrat, in primele sase luni ale acestui an, o crestere a cifrei de afaceri de 46%, pana la 970.000 euro, fata de 660.000, cat a obtinut in aceeasi perioada a anului trecut.
Numarul de pachete turistice vandute este mai mare cu circa 70% fata de anul trecut in schimb.

"Ca si efecte ale crizei, putem vorbi de o descrestere a costului mediu pe pachet (880 euro anul acesta fata de 1.050 euro anul trecut). De asemenea, fata de 2009, profitul comercial este mai mic cu aproximativ 15%", a declarat Sorin Stoica (foto), CEO Eturia.

Pentru acest an, agentia estimeaza o cifra de afaceri cuprinsa intre 2,6 si 3 milioane euro.

Incepand cu 15 iulie 2010, preturile vacantelor vor deveni transparente si vor ingloba asa-zisele costuri ascunse, conform Eturia. Toate pachetele turistice vandute vor include costurile de cazare, biletele de avion, tururile stabilite in itinerar, mesele specificate in program, taxele de intrare la obiectivele turistice, taxele de aeroport si serviciu (care pana acum erau trecute separat).

Singurele costuri care nu vor fi incluse in pretul pachetului sunt cele care, prin natura lor, nu trebuie platite in mod obligatoriu la agentie, si anume asigurarile medicale, taxele de viza, taxele care trebuie platite cash la fata locului si costurile personale ale clientului.

Eturia a intrat pe piata in noiembrie 2007 si este prima agentie de turism “tailor made” din Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si