In perioada Campionatului Mondial de Fotbal, din 1 iunie pana pe 11 iulie, cheltuielile cu cardul Visa realizate de turistii din intreaga lume in Africa de Sud au depasit 312 milioane de dolari, marcand o crestere de 70% fata de la acelasi interval din 2009.
In perioada Campionatului Mondial FIFA World Cup, cheltuielile cu cardul Visa realizate de turistii din intreaga lume in Africa de Sud au crescut cu 128 milioane dolari fata de la aceeasi perioada a anului trecut, cand s-a inregistrat un volum de 184 milioane dolari.

Volumul tranzactiilor a fost de 2,2 milioane (55.000 de tranzactii in medie pe zi) in perioada 1 iunie -11 iulie, in crestere cu 79%, de la aproximativ 1,2 milioane (30.000 de tranzactii in medie pe zi), in acelasi interval de 41 de zile din 2009.

Statele Unite (19,05%), urmate de Marea Britanie (19,03%), Australia (4,7%), Brazilia (4,2%) si Franta (3,4%) au avut cea mai mare contributie in ceea ce priveste cheltuielile turistilor pana la acea data. Cele cinci tari detin impreuna 51% din totalul cheltuielilor.

Mai mult de 90% din totalul cheltuielilor s-au inregistrat pe segmentul calatoriilor de afaceri si timp liber – cazare, restaurante, cumparaturi, inchiriere masini si transport cu avionul.

Dintre primele 25 de tari din clasamentul cheltuielilor cu cardul, cea mai mare crestere s-a inregistrat in cazul Mexicului, unde posesorii de card au utilizat 7,5 milioane dolari in perioada campionatului mondial, fata de 131.000 dolari in acelasi interval anul trecut.

Cele mai mari cheltuieli de pe continentul african au fost facute de locuitorii din Mozambic (8,1 milioane USD), Botswana (7,47 milioane USD) si Angola (6,5 milioane USD), conform raportului Visa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri