Lufthansa, al doilea mare operator aerian din Europa, a inregistrat pierderi de 104 milioane de euro in primul semestru (S1), cu 42% mai reduse decat rezultatul negativ de 178,4 milioane de euro in perioada similara a anului trecut, dupa dublarea profitului in trimestrul al doilea, conform Mediafax.
Veniturile au avansat cu 23,5% in primele sase luni, de la 10,23 miliarde de euro la 12,62 miliarde de euro, potrivit raportului financiar al grupului.

Grupul german a efectuat 491.795 de zboruri, cu 25% mai multe decat in prima jumatate a anului anterior, si a transportat 41,7 milioane de pasageri, in crestere cu 26%, respectiv 939.000 tone de marfa, in urcare cu 19%.

In trimestrul al doilea, profitul a crescut cu 118%, la 194 milioane de euro, in timp ce veniturile au urcat cu 32%, la 6,9 miliarde de euro.
In perioada aprilie-iunie, Lufthansa a operat 251.637 zboruri, cu 22% mai mult decat in aceeasi perioada a anului anterior. Numarul pasagerilor transportati a crescut cu 25%, la 22,7 milioane, iar livrarile de marfa au urcat cu 20%, la 494.000 tone.

Grupul Air France-KLM, cel mai mare operator aerian din Europa, a raportat, marti, un profit de 736 de milioane de euro pentru trimestrul aprilie-iunie, primul al anului fiscal 2010, fata de un rezultat negativ de 426 de milioane de euro in perioada similara a anului trecut.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri