Compania aeriana Niki, controlata de triplul campion mondial de Formula 1, Niki Lauda, a transportat, in perioada 1 februarie – 31 septembrie, circa 34.500 de pasageri pe ruta Bucuresti – Viena.
In aceeasi perioada, gradul de ocupare al companiei aeriene a fost de 80%. “Suntem foarte multumiti de evolutia numarului de pasageri pe aceasta ruta si de aceea am hotarat ca, incepand din 4 octombrie sa marim numarul zborurilor saptamanale de la 6 la 17”, a declarat Ines Hoepffner, director de vanzari al companie.

Potrivit oficialilor companiei aeriene, circa 20% dintre pasagerii care zboara pe ruta Bucuresti-Viena isi continua drumul spre alte destinatii. “Viena este un punct excelent de transfer pentru pasagerii din sud-estul Europei. Impreuna cu partenerul nostru Airberlin oferim multe conexiuni spre Germania si restul Europei”, declara Niki Lauda (foto).

Un bilet dus de la Bucuresti la Viena, rezervat cu cateva luni inainte, costa de la 29 euro, cu toate taxele incluse si servicii la bord. Zborurile sunt operate cu aparate de zbor Embraer E 190 cu o capacitate de 112 locuri.

Compania aeriana detinuta de Niki Lauda a intrat pe piata locala pe 1 februarie 2010, cu 6 curse saptamanale pe ruta Bucuresti-Viena.

Anul 2009 a fost cel mai bun din istoria de 6 ani a Niki, anul trecut compania inregistrand un profit operational de 27 milioane euro.

Operatorul aerian Niki a fost fondat in 2003 si are in prezent circa 350 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri