Ce experiente au castigat oaspetii hotelului in urma sederii lor? Majoritatea oaspetilor au parasit multumiti hotelurile din Romania si din intreaga lume sau au ramas adesea cu un gust amar? Aceasta intrebare a fost analizata din nou de hotel.info, serviciul online gratuit de rezervari hoteliere pentru mai mult de 210.000 de hoteluri in intreaga lume, in cadrul indexului pret-servicii, scrie Mediafax.

Au fost analizate evaluarile oaspetilor unde se face referire la raportul pret-servicii al hotelurilor de trei si patru stele. hotel.info indica aici situatia dupa al treilea trimestru 2010, cu urmatoarele rezultate:

Romania:
• Timisoara lider pe piata, Cluj-Napoca pe ultimul loc

In intreaga lume:

• Orasele est-europene se afla in continuare pe primele locuri;
• Paris dezamageste ocupand ultimul loc.

Top hotel.info al primelor 5 orase in Romania in functie de indexul pret-servicii

1. Timisoara 8,28
2. Sibiu 7,95
3. Bucuresti 7,41
4. Brasov 7,25
5. Cluj-Napoca 6,71

Cei mai multumiti de calitatea serviciilor oferite de catre hotelieri au fost oaspetii din Timisoara. Cu un punctaj de 8,28, al doilea cel mai mare oras al Romaniei ocupa primul loc. Sibiu, Capitala Culturala Europeana 2007, ocupa locul al doilea, iar in Cluj-Napoca pare sa fi existat o discrepanta ceva mai mare intre pret si servicii in cazul noptilor de cazare la hotel, astfel incat acesta se claseaza pe locul cinci.

In total, hotel.info dispune de peste un milion de evaluari ale hotelurilor.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri