Aeroportul Henri Coanda a avut in primele zece luni 4,195 milioane pasageri, in crestere cu 10,3%, iar cel din Baneasa a inregistrat 1,809 milioane pasageri, cu 6,6% peste acelasi interval din 2009, traficul total depasind astfel sase milioane de pasageri, conform companiei Aeroporturi Bucuresti.
In intervalul ianuarie-octombrie au fost consemnate 90.873 miscari aeronave comerciale (aterizari si decolari), se precizeaza intr-un comunicat remis de Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, informeaza Mediafax.

Numarul de aterizari si decolari efectuate de aeronavele comerciale pe cele doua piste ale Aeroportul International Henri Coanda (AIHCB) a crescut cu aproximativ 6,5% in perioada analizata, la 65.267.

Totodata, in primele zece luni ale anului 64% din numarul total de pasageri care s-au imbarcat pe acest aeroport au avut ca destinatii statele membre Schengen.

In cazul Aeroportului International Bucuresti Baneasa-Aurel Vlaicu (AIBB-AV), numarul de miscari aeronave comerciale s-a mentinut in perioada de referinta la aproximativ la acelasi nivel, respectiv 22.266 aterizari si decolari.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) a fost infiintata prin fuziunea societatilor care gestionau cele doua aeroporturi bucurestene. CNAB, care si-a inceput activitatea in februarie 2010, asigura managementul si coordonarea operationala a celor doua aeroporturi si coordoneaza proiectele de dezvoltare si modernizare ale acestora.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri