Strategia de promovare a brandului turistic al Romaniei va fi finalizata pana la 15 ianuarie, a declarat ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, conform Mediafax.
"Inca de ieri (marti, n.r.) s-a lansat procedura pentru promovarea interna. In parteneriat cu asociatiile de promovare am stabilit achizitionarea de spatii de publicitate pe parcursului anului viitor, pentru toate campaniile care vor fi de-a lungul anului. Strategia va fi gata pana pe 15 ianuarie - strategia care se refera la implementarea brandului turistic - si atunci vom vedea exact pe care canale internationale ne vom promova. Din cercetarile pe care le-au facut cei care au creat brandul era recomandat la vremea aceea sa ne promovam si pe canale ca National Geographic sau Discovery", a spus ministrul.

Udrea a adaugat ca strategia va indica directiile de promovare atat in plan intern, cat si extern.

"Piata interna este de 22 de milioane de posibili turisti, asa ca nu o ignoram", a mai spus Udrea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri