Metropolis Grup Bistrita, cu activitati in special in industria jocurilor de noroc si divertismentului, a investit 12 milioane de euro intr-un hotel clasificat la cinci stele, in Bistrita, transmite Mediafax.
Hotelul are 60 de camere, un restaurant cu 200 de locuri, 80 de locuri de parcare, doua sali de conferinte, piscina, sauna, sala de fitness, aerobic, beauty salon, masaj si cinema.

Pana in prezent au fost finalizate spatiile de relaxare, restaurantul si etajul 1. La etajele superioare lucrarile sunt in curs, unitatea urmand sa fie inaugurata oficial peste doua luni.

Managerul general al hotelului, Alexandru Dorus, a declarat intr-o conferinta de presa ca proprietarii Metropolis Grup, Radu Chifa si Petru Rus, au investit in hotel, primul de cinci stele din Bistrita, 12 milioane de euro, bani cu care s-au ridicat constructii de o suprafata de 11.500 de metri patrati.

Intrebat ce tarife va practica hotelul, Dorus a spus ca, pentru inceput, acestea vor fi la nivelul unitatilor de trei stele din oras si ca pretul unei camere poate varia, in functie de calitatea camerei, gradul de ocupare si de sezon, de la 40 de euro la 150 de euro.

Metropolis Grup va amenaja, in perioada urmatoare, si un complex rezidential in zona industriala a orasului.

Surse locale au declarat ca urmatoarea investitie a companiei va fi la Cluj, unde va fi amenajat un hotel din lantul Hilton.
Metropolis detine o retea de cazinouri in 15 orase din Romania.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri