FlorideLux.ro deschide trei francize luna aceasta, iar pana la finalul anului isi va extinde operatiunile in alte sapte locatii

FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online specializati pe vanzarea de flori, va deschide in luna aprilie trei noi francize in tara, dupa ce luna trecuta compania anunta extinderea operatiunilor pentru prima data in afara Capitalei, la Brasov.

“Prima franciza inaugurata a fost in Brasov, iar in aceasta luna vom inaugura alte trei - in Cluj, Arad si Pitesti, pentru ca pana la finalul anului sa ajungem la 10 unitati francizate la nivelul intregii tari”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro, in cadrul ecomTEAM, cel mai mare eveniment regional de comert electronic, desfasurat la Brasov.

Intrebat daca ar avea noi surse de venit si ar fi nevoit sa faca achizitii catre ce concurenti si-ar indrepta atentia, Marius Dosinescu a precizat ca in momentul de fata ar fi interesat de mari retaileri offline specializat pe vanzarea de flori.

“Daca ar fi sa fac acum o investitie as cumpara, cel mai probabil, florariile clasice Magnolia si Iris, doi jucatori puternici in comertul traditional, prin magazine, dar care de curand au testat si vanzarile online. Daca as avea fonduri limitate in offline vad o mare oportunitate de crestere”, a spus CEO-ul FlorideLux.ro.

Reteaua de francize Floridelux, care ar trebui sa ajunga la circa 50 de unitati in urmatorii doi ani, va genera peste jumatate din vanzarile FlorideLux, grupul are opereaza magazinele online floridelux.ro, brazidecraciun.ro, coroane.ro, cosuridelux.ro, a declarat Marius Dosinescu, cofondator si CEO al retailerului, intr-un interviu acordat wall-street.ro.

Farmec a deschis primul...
Citeste si: Farmec a deschis primul magazin Gerovital in sistem de franciza

Retailerul desfasoara o campanie de francizare prin care cauta parteneri pentru dezvoltarea retelei de florarii in majoritatea judetelor din Romania, cu precadere in capitalele de judet. Bugetul alocat campaniei (publicitate, PR, evenimente) este de 15.000 de euro, iar in prezent se desfasoara in zona Ardealului.

Costul initial de francizare este de 5.000 euro (fara TVA), iar investitiile in spatiu si marfa se pot ridica pana la 20.000 euro.

“Ne-am propus sa deschidem 50 de francize pana la sfarsitul anului viitor, chiar mijlocul lui 2016. Reteaua de francize ar trebui sa genereze in viitor peste 50% din totalul business-ului grupului FlorideLux”, spune Dosinescu.

tinteste pentru acest an afaceri de peste un milion de euro, asta dupa ce anul trecut a inregistrat o crestere cu 40% a businessului pana la circa 750.000 de euro, ca urmare a investitiilor in infrasctructura, logistica si in promovare.

Grace Couture Cakes lanseaza...
Citeste si: O cofetarie de lux incepe extinderea in sistem de franciza

In 2014, FlorideLux isi propune sa obtina o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane euro, obiectiv conditionat de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea in sistem de franciza a florariilor FlorideLux.

Principalii concurenti ai FlorideLux.ro pe piata sunt Floria.ro sau 123Flori.ro


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Meli Melo, magazine in franciza in 9 orase pana in 2022