Una dintre cele mai importante platforme de eCommerce din lume, Magento, va inchide doua dintre diviziile sale dedicate companiilor mici si mijlocii – Magento Go si ProStores. Compania a inceput sa plaseze link-uri care redirectioneaza clientii catre “Migration Center”, au pus la punct pagini de intrebari frecvente care sa ajute clientii sa migreze pe alte platforme.

Combinate, cele doua produse au circa 10.000 de comercianti. Cumparata in 2011 de eBay pentru suma de 180 de milioane de dolari, Magento spune acum clientilor prin eMail ca “nu a fost o decizie usoara aceea de a inchide cele doua produse si intelegem ca ar putea sa nu fie o stire buna”.

Acestea vor continua sa mai functioneze pana pe 1 februarie 2015 - dupa sarbatori, cand in mod traditional cresc vanzarile magazinelor online, scrie Techcrunch.

Bigcommerce este partenerul oficial de migrare a magazinelor, aceasta fiind platforma recomandata de compania americana, in parte pentru ca cele doua entitati au colaborat si in trecut.

Magento face aceasta miscare pentru a se axa exclusiv pe Enterprise Edition si Magento Community Edition care, considera Mark Lavelle, SVP product & strategy la eBay Enterprise, sunt mai potrivite pentru nevoile actuale ale business-urilor din lume. Cu toate acestea, in general aceste doua produse targeteaza in special companii mari si corporatii si mai putin IMM-uri.

Printre concurentii Magento se numara Shopify, Prestashop sau ZenCart. Iesirea Magento de pe segmentul IMM-urilor lasa mai mult loc de miscare acestora, precum si jucatorilor autohtoni precum Shopmania.ro sau Webshop.ro.

Citeste si:
Consecinta a poluarii: dublare a cautarilor pentru purificatoare
Consecinta a poluarii:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si