Retailerul online eMag a inregistrat, pe parcursul celor 3 zile din campania „Revolutia Preturilor” vanzari in valoare totala de 39 de milioane de lei, in crestere cu 30% fata de prima editie a acestei campanii, lansate in luna iunie.Totodata compania a anuntat ca va realiza Black Friday in data de 21 noiembrie.

„Ne dorim ca, in timp, „Revolutia Preturilor” sa urmeze traiectoria pe care am inscris si evenimentul Black Friday, eveniment pe care il vom organiza in acest an in data de 21 noiembrie”, declara Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv eMag.

In Revolutia Preturilor, traficul a fost dublu fata de o perioada normala din saptamana, si peste 300.000 de romani au intrat cel putin o data pe site in fiecare zi.

Pe parcursul celor trei zile au fost vandute peste 7.000 pachete de scutece pentru copii, 11.100 de carti si aproximativ 15 tone de mancare pentru animalele de companie. Creterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost sustinuta si de zona de mobile, care a generat aproximativ 30% din trafic. In cadrul Black Friday vor participa majoritatea magazinelor online dar si traditionale din zona electroIT, inclusiv Altex, Domo, dar si Cel.ro, PCGarage.ro sau EvoMag.ro.

Cum se pregateste eMag pentru Black Friday? Afla din inregistrarea VIDEO de mai sus.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri