Utilizatorii multichannel se asteapta sa gaseasca un pret similar in mediul offline si online, in timp ce consumatorii care achizitioneaza exclusiv offline tind sa cumpere dintr-un singur loc, a declarat Catrinel Argintaru, senior qualitative researcher Millward Brown Romania, in cadrul RetailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul PayU, Evozon si Mastercard.
Potrivit datelor Millward Brown, 15% din utilizatori sunt multichannel, procent in crestere in concordanta cu penetrarea comertului online, care a evoluat de la 15% in 2011 pana la 22% in prezent. In plus, penetrarea Internetului este in momentul actual de 72%, in crestere fata de 68% in 2011.
Pe de alta parte, 27% din consumatorii offline se informeaza pe Internet inainte de a cumpara offline. Insa, in momentul in care se afla in magazin 8% dintre cumparatori s-au documentat online in acel moment. In schimb, 26% din consumatorii care au comandat online ultima data au fost in magazinul fizic pentru a se documenta.
De asemenea, datele Millward Brown arata ca 58% dintre cei care au cumparat online au decis ca acele cumparaturi sa fie livrate acasa, in timp ce 13% au decis sa le ridice din magazinul fizic.
“In urma unui sondaj realizat chiar in timpul conferintei retailArena retailerii pe care i-am consultat au declarat ca vor implementa pentru consumatorii de multichannel activitati precum cupoane si vouchere pentru servicii, click-to-call sau pagina de Facebook”, a spus Catrinel Argintaru.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: