Marii retaileri online si companiile de curierat si-au pregatit deja “armele” pentru sfarsitul acestei luni, cand va debuta a patra editie a campaniei Black Friday, privita deja drept un “eveniment social”.

Pregatirile pentru campania din acest an de Black Friday au inceput inca din vara. “Black Friday a devenit un eveniment social, sunt foarte multi care vor sa apartina acestei comunitati. Ajuta foarte mult la accelerarea unei mase catre un anumit lucru. Daca nu cumperi de Black Friday te simti in afara gastii”, a punctat Daniel Nicolescu, CEO PayU South East Europen, in cadrul conferintei retailArena – Innovation in Retail, eveniment organizat de wall-street.ro in parteneriat cu PayU, Evozon si MasterCard.

In acest sens, eforturile curierilor si marilor retaileri online se indreapta in aceeasi directie: vanzari duble fata de anul anterior. “Ne asteptam in acest an la volume de doua ori mai mari decat anul trecut. Am suplimentat flota de masini, avem acum 20 de tiruri. Flota a crescut cu 15-20% fata de anul trecut, acelasi lucru s-a intamplat si la nivel de personal”, a precizat si Nadir Balasel (foto sus), director adjunct Fan Courier, cel mai mare jucator de pe piata de curierat.

Te provocam la o dezbatere online. Echipa InternetCorp a inceput deja. Merita sa astepti "vinerea neagra" a reducerilor pentru a face o achizitie? Cu ce tabara esti de acord?

Cel mai mare magazin online din Romania, eMag, va organiza anul acesta Black Friday pe 21 noiembrie, pregatind o noua premiera, dupa ce in 2014 au vandut pentru prima oara pe piata locala automobile in aceasta campanile.

“Cand ai pregatit totul e firesc sa vrei sa vinzi mai mult. Vom veni cu lucruri noi. Anul acesta va fi o batalie pe buzunarul romanilor. Vorbim de a patra editie, oamenii asteapta Black Friday, este o competitie”, afirma Violeta Luca (foto jos), vicepresedinte si director executiv eMag.

Compania estimeaza vanzari mai mari cu 50% fata de anul trecut pe fondul dublarii numarului de produse. “Doar de Halloween am generat dublul vanzarilor fata de anul trecut. Suntem o destinatie de shopping, numarul de produse este dublu fata de anul trecut. O crestere de 3 cifre este in acest context un lucru posibil”, a adaugat Luca.

Insa, aceasta a precizat ca mai important decat vanzarile inregistrate in aceasta perioada este ca magazinul online sa aiba retentie, sa realizeze livrarea in conditii optime, astfel exista riscul demonetizarii acestui fenomen in care toata lumea investeste masiv.

Noi romanii o facem mai bine decat americanii, unde Black Friday este mai mult o lichidare de stocuri, noi in oferta includem produse din gama curenta”, a adaugat Violeta Luca, subliniind faptul ca valoarea cosului de cumparaturi creste in medie cu 20% in campania Black Friday.

La randul sau, Dorin Boerescu (foto), CEO al 2Parale, unul dintre principalii jucatori de pe piata de afiliere, sustine ca volumul inregistrat in Black Friday anul trecut a crescut de 18 ori fata de o zi obisnuita.

“Noi avem cam 10 milioane de utilizatori online in Romania, dintre care 3 milioane de consumatori. Avem un potential in continuare pe acest segment, exista apetenta de cumparare, ideea este sa ii identifici corect pe cei care ti se potrivesc. Estimam ca anul acesta 150 de magazine din reteaua noastra vor participa la Black Friday”, a precizat Boerescu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri