In luna ianuarie platforma de afiliere Profitshare se lanseaza in Bulgaria, prima tara din regiune vizata pentru extindere, si anunta lansarea pana la finalul anului in Ungaria si Polonia. Cu alte cuvinte, Profitshare urmeaza parcursul eMag, care detine compania condusa de Marius Pahomi.

„Consideram ca Bulgaria este o piata in care comertul online se va dezvolta foarte mult in perioada imediat urmatoare”, a declarat Marius Pahomi, director general al Conversion, companie care detine platforma Profitshare.

Principalul obiectiv al Profitshare in Bulgaria este educarea pietei in directia adoptarii modelului de cost in functie de rezultatele livrate in urma promovarii online. Toate functionalitatile platformei de marketing afiliat folosite in Romania vor fi disponibile si partenerilor din Bulgaria.

Dupa lansarea in Bulgaria, echipa Profitshare se va concentra pe expansiunea platformei pe pietele mai avansate din Ungaria si Polonia. Principalul concurent al Profitshare pe piata locala este 2Parale.

2007, Romania intra in...
Citeste si: 2007- Romania intra in Uniunea Europeana


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Crestere de un milion de pasageri pe aeroporturile din tara, in 2018