Fa-te frate cu dracul pana...intri in China: Amazon deschide magazin pe Alibaba

In incercarea de a intra mai puternic pe piata din China, gigantul Amazon.com s-a facut, vorba proverbului, „frate cu dracul” – in cazul nostru, cu concurenta. Retailerul a ales sa deschida un magazin chiar in „sanul” concurentului direct, Alibaba, in Tmall.

Magazinul companiei s-a lansat saptamana aceasta si ofera, deocamdata, o gama limitata de produse printre care si mancare, incaltari, jucarii si echipament de bucatarie. In sectiunea de alimente se remarca unele produse americane, precum vin din California, in timp ce sectiunea de jucarii include branduri internationale precum Lego si Crayola.

Prin faptul ca a devenit un vanzator in cadrul Tmall, Amazon devine, practic, client al Alibaba. Retailerii care activeaza in cadrul platformei chinezesti platesc comision catre Alibaba pe fiecare tranzactie.

Amazon este un nume extrem de cunoscut pe plan mondial, insa, pana in prezent, nu a reusit sa intre puternic in China, unde Alibaba, companie care s-a listat pe Bursa din New York anul trecut, detine suprematia absoluta. Amazon, de cealalta parte, nu avea decat 1,3% cota de piata b2c in China in al treilea trimestru al anului precedent, o pierdere de 13,8% fata de acelasi trimestru din 2008.

Citeste si:
Jack Ma a demisionat din functia de presedinte al Grupului Alibaba
Jack Ma, cofondatorul celui...
Citeste si:
Coronavirus - cum se transmite, simptome, tratament
Coronavirus - cum se...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri