Potentialii clienti ai unui magazin online trebuie sa beneficieze in primul rand de o experienta in interactiunea sa cu un site, iar proprietarii acestuia trebuie sa ia in calcul ca a face eCommerce nu inseamna doar produse listate, cel putin asta sustine Judith Lewis, head of online acquisition la Beyond Consulting, speaker invitat la ecomTEAM 2015, cel mai mare eveniment regional dedicat comertului pe Internet.

"Viitorul in online este crearea unei experiente pe site iar scopul este cum pot sa creez experiente pentru un om. Nu listati doar produse, creati experiente prin care oamenii sa cumpere. (...) Scopul nostru este sa mutam oamenii de pe arterele de cumparaturi din marile orase in online. Vrem ca acestia sa cumpere si sa traiasca experientele online", spune Judith Lewis, care, pe langa activitatea din cadrul companiei Beyond, detine un magazin online de bijuterii.

Judith Lewis a dat exemplul Dell, unul dintre cei mai mari producatori de PC-uri la nivel global, companie care vinde dispozitive de milioane de dolari doar prin Twitter. "Audienta trebuie sa fie acolo, dar trebuie luat in calcul si potentialul Instagram, un canal cu un potential extrem de mare, mai ales datorita multitudinii de imagini de care dispune", a precizat Lewis.

Retail jobs

In opinia sa, totul se reduce la oamenii care comunica intre ei si care isi impartasesc experientele. "Noi, ca si oameni experimentati pe zona de comert online, avem datoria de a le asculta experientele. Oamenii cumpara de peste tot, dar vor experiente cat mai simple si complete. Vrem sa scoatem oamenii din zona de confort. Trebuie sa le oferim posibilitatea sa aiba optiuni pentru a-si alege produsul dorit, culoarea dorita si modelul pe care il cauta. Totul la un click distanta. Chiar si asa, social media nu este atat de importanta ca si SEO", a mai spus Judith Lewis.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri