Mobile-ul este o oportunitate uriasa pentru toata industria, asta dupa ce la un total de 6,9 miliarde de oameni la nivel global se regasesc 5,1 miliarde de telefoane mobile si doar 4,2 miliarde de periute de dinti, arata o statistica oferita de catre PayU, unul dintre cei mai importanti procesatori de plati la nivel local.

"Mobilul este o oportunitate foarte mare pentru toata industria, mai ales pentru cresterea business-ului. Daca ne uitam pe statistici acestea arata o evolutie spectaculoasa a vanzarilor de telefoane inteligente, ceea ce a impins numarul de dispozitive mobile din piata la peste 5 miliarde. La un total de 6,8 miliarde de locuitori pe intreaga planeta vorbim deja de o piata care este gata sa interactioneze. Toate companiile merg spre mobile. Critic este cum abordam mobilitatea clientilor (...) Mobile-ul nu trebuie sa ne restrictioneze. Trebuie sa ne creasca profitabilitatea pe client", a spus Daniel Nicolescu, director general in cadrul PayU.

In opinia sefului PayU, controversata si totusi inovatoarea aplicatie Uber, a inteles ca prin tehnologie, se poate ajuta clientul in ceea ce face zi de zi. "Uber ofera posibilitatea unui cleintsa isi comanda un taxi, sa plateasca intr-un mod mai usor si, mai mult, il ajuta sa gaseasca un taxi oriunde te-ai afla. Este un exemplu bun pentru un client inconjurat de tehnologie", a mai aratat Daniel Nicolescu.

In completare, seful procesatorului de plati online PayU sustine ca traim o schimbare in mentalitatea clientilor. "Acestia au asteptari foarte mari. Suntem in foarte multe contexte, iar acestea trebuie mai bine intelese. Cei care livreaza o experienta au cea mai mare sansa sa realizeze cu succes o tranzactie", a mai spus acesta.

Nicolescu, Symphopay: ce...
Citeste si: Nicolescu, Symphopay: ce segmente eCommerce vor evolua in 2017

Daniel Nicolescu a mai subliniat faptul ca pe plan local, decizia de achizitie a unui produs din categoria fashion vine mult mai usor de pe mobile decat alte categorii de produse care necesita o documentare mai amanuntita, asa cum este cazul electrocasnicelor mari sau a unui produs din segmentul electroIT.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Nicolescu, Symphopay: ce segmente eCommerce vor evolua in 2017