Retailerul online Elefant.ro a reusit sa isi dubleze vanzarile in primul trimestru al acestui an, la 4,5 milioane de euro, evolutie bazata mai ales pe introducerea de noi categorii de produse in portofoliu, dar si pe un apetit tot mai crescut al romanilor pentru cumparaturi in mediul virtual.

"Primul trimestru a fost unul bun. In mod nornal un magazin online genereaza circa 20% din veniturile anuale doar in primul trimestru. Noi am reusit sa ne dublam performanta operationala in T1 2015 fata de acelasi interval de anul trecut", a declarat Dan Vidrascu, CEO al Elefant.ro, unul dintre cei mai importanti retaileri online de carte sau jucarii, in cadrul emisiunii WALL-STREET 360.

Potrivit acestuia, ceea ce se observa in prezent in mediul virtual este o crestere a nivelului serviciilor magazinelor online. "Vad o performanta a felului in care magazinele isi structureaza marketing-ul. Se fac livrari mult mai scurte, sunt termene respectate, sunt lucruri care ajuta sa aducem mult mai multi clienti in online", a aratat Dan Vidrascu.

Citeste si
Planurile Elefant.ro in 2015: ambitii pentru o dublare a business-ului