2Parale, una dintre principalele retele de marketing afiliat din Romania, a inregistrat o crestere de 35% a cifrei de afaceri corespunzatoare primului trimestru din 2015, fata de perioada similara a anului trecut. La finalul lunii martie, cifra de afaceri 2Parale se ridica la 2,15 milioane de lei.

In primul trimestru al anului 2015, 2Parale si-a crescut numarul de advertiseri din platforma cu 34% fata de T1 2014. In acest moment, in platforma 2Parale sunt active 450 de magazine online, dintre care 114 au fost lansate in perioada ianuarie – martie 2015.

„Rezultatele de la finalul primului trimestru ne arata ca vorbim despre o piata in crestere, in care tot mai multe magazine si branduri incep sa constientizeze beneficiile si mecanismul dupa care functioneaza marketingul afiliat. Pe de alta parte, noi continuam sa facem eforturi pentru profesionalizarea pietei; in ultimele trei luni, de exemplu, ne-am implicat in organizarea unor evenimente de profil si am lansat programe prin care advertiserii si afiliatii sa contribuie atat la accelerarea vanzarilor, cat si sa dezvolte o relatie pe termen lung, eforturi care s-au reflectat in cresterea inregistrata. Suntem increzatori ca intreg anul 2015 ne va aduce un ritm accelerat de crestere, de cel putin 50% fata de anul precedent”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Biletele de avion si cosmeticele – din ce in ce mai cautate online de romani

In T1 2015, au performat la nivel de vanzari online categoriile de cosmetice si bilete de avion. In perioada mentionata, s-au mentinut in topul preferintelor la nivel de cumparaturi online si industrii ca IT&C, fashion, home&deco si carti.

Valoarea medie a unei cumparaturi online prin intermediul 2Parale a ramas constanta in Q1 2015 si se ridica la 161 de lei fara TVA, in timp ce valoarea celui mai mare comision inregistrat de un afiliat al 2Parale in primele trei luni ale anului 2015 a crescut cu 25% fata de perioada similara a anului 2014.

Seara – momentul preferat de romani pentru cumparaturile online

In general, se observa ca ziua de marti a fost preferata romanilor in ceea ce priveste cumparaturile online in primul trimestru din 2015. De asemenea, zilele de miercuri si joi inregistreaza rezultate bune la nivel de vanzari online. Varful absolut al cumparaturilor online in primul trimestru din 2015 a fost atins pe data de 12 februarie.

Cele mai multe carti au fost cumparate online joi, iar pasionatii de IT&C au cumparat cel mai mult in zilele de marti ale saptamanii. Categoria de fashion a inregistrat un nivel constant de vanzari online in perioada ianuarie – martie 2015, cu varfuri in weekend, in zilele de duminica.

In ceea ce priveste intervalele orare preferate de romani pentru cumparaturile online, varful de vanzari a fost atins intre orele 22:00 si 23:00, urmat indeaproape de orele pranzului – intre 15:00 si 17:00. La nivel de categorii, cele mai multe carti si haine au fost cumparate seara, intre orele 22:00 si 23:00, iar produsele electronice si de IT&C au fost cumparate online cu precadere in timpul zilei, in intervalele 12:00 – 13:00, respectiv 16:00 – 17:00.

In prezent, 2Parale are o comunitate de 38.800 de afiliati si un portofoliu de peste 450 de clienti. Printre clientii 2Parale se numara companii si branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, Vola etc.

Principalul concurent al 2Parale.ro este Profitshare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri