Retargetingul, colectarea de informatii despre actiunile pe care le fac utilizatorii pe un site web si retargetarea lor prin email sau anunturi grafice, in cazul destinatiilor de plasare aduc de 10 ori mai multe vanzari magazinelor online, conform Retargeting.biz.

In prezent, 99% dintre vizitatorii unui site de comert electronic din Romania raman doar la stadiul de vizitatori. Aceasta este practic cea mai mare problema a magazinelor online. Motivul pentru care toti marketerii ar trebui sa-l foloseasca este acela ca retargeting-ul reuseste sa aduca inapoi peste 37% dintre acesti vizitatori, crescand astefel rata de conversie si veniturile magazinului.

Retargeting.Biz a lansat pagina Live Results. Aici platforma afiseaza in timp real(media) rezultatele pentru KPI –urile magazinelor online inscrise pentru cele mai importante triggere folosite.

“Ne dorim sa venim in ajutorul magazinelor online din cat mai multe domenii, atat pe piata din Romania cat si international. Rezultatele noastre de pana acum demonstreaza ca Retargeting.Biz are potential si ca poate creste considerabil rezultatele clientilor nostri: 107 Clienti, 1.061.101 Triggere prin email trimise, 3.021.311 Triggere Live afisate, 1.078.920,49 EUR, 10.21% Rata de Conversie”, spune Rares Banescu CEO Retargeting.Biz

Principalele triggere pe care Retargeting.Biz le pune la dispozitie magazinelor online sunt triggerele live, pentru vizitatorii noi ai site-ului si triggerele prin email, pentru abonatii la newsletter-ul magazinului online. In prezent este folosit de peste 100 de magazine online din diferite cateogorii: fashion, IT&C, auto, cosmetice, food, decoratiuni interioare si altele.

Citeste si:
SUA: 40% din achizitiile de Black Friday s-au facut de pe mobil
SUA: Aproape 40% din...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
eCommerce: ce evenimente nu trebuie ratate de oamenii de publicitate