Fost director de moda la eMAG investeste 20.000 de euro intr-un magazin online de pantofi la comanda

Paula Negrea, fostul director de moda eMAG, responsabil de integrarea si lansarea verticalei Fashion in mallul online, a investit 20.000 de euro in proiectul lumealapicioare.ro, un business de pantofi personalizati pentru femei.

Descopera mai multe idei de afaceri profitabile pe Raftul cu Afaceri

Personalizarea produselor comercializate pe acest magazin online este realizata pornind de la masurile fiecarei vizitatoare.

"Cred foarte mult in customizare in masa si in viitorul magazinului ca tool de personalizare a modelelor create cu inputul comunitatii noastre. Tool caruia imi doresc sa ii atasez mereu productie romaneasca, chiar daca voi iesi din tara cu proiectul. In mod natural, langa pantofi vor aparea si genti, in curand”, marturiseste Paula Negrea.

Pe www.lumealapicioare.ro, pantofii sunt lucrati manual, in Romania, exclusiv din piele naturala, in atelierele unor maestri artizani locali.

Citeste si:
Un producător italian de alimente bio intră pe piața din România
Un producător italian de...

“Muncesc de la inceput in digital si, in special, pe proiecte romanesti curajoase, constructii de la zero. Ma motiveaza sinergia profesionistilor din generatii foarte diferite. De exemplu, este fascinant sa vezi cum discuta un modelier cu un stilist si un marketer online si ce iese din asemenea munca de echipa...(...)”, spune Paula Negrea.

La proiectul Password | Lumea la Picioare lucreaza, alaturi de Paula Negrea, echipele Cristina Feather / Product Design & Styling, PQB / Branding & Web Design, Horia Stan / Photography.

Paula Negrea lucreaza de 8 ani in online, iar inainte de eMAG a lucrat in cadrul TinaR.

Citeste si:
Povestea afacerii românești cu șosete, care se încăpățânează să...
The Happy Toe, povestea unei...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri