Alexandru Jijian, omni-channel strategy director la Evozon, este invitatul WALL-STREET 360 de luni; discutam despre evolutia si schimbarile din eCommerce, Black Friday si ce ar trebui sa fi facut (dar si sa faca) retailerii si, evident, omni-channel si importanta sa in ecosistem.

Pe langa aceste subiecte, afla de ce nu este suficient ca site-ul tau sa fie responsiv si adaptat mobile-ului si de ce este necesar sa mergi mai departe de atat pentru a iti creste rata de conversie. Afla din dialogul cu Alexandru si cum pot fi depasite obstacolele pentru a deveni un business omni-channel.

Saptamana aceasta, in preambulul evenimentului RetailArena, vom analiza, alaturi de cinci specialisti, piata eCommerce-ului, vom oferi ponturi si informatii la zi despre industrie si vom oferi informatii utile specialistilor care vor sa se diferentieze.

Emisiunea WALL-STREET 360, difuzata in fiecare zi la ora 12:30, este un format interactiv cu focus pe analiza de business. De luni pana vineri, invitatii WS 360 abordeaza din diverse unghiuri subiecte fierbinti din cele mai importante industrii. Saptamana aceasta este dedicata Raftului cu Afaceri, un proiect special marca wall-street.ro dedicat ideilor de afaceri si curajosilor care isi doresc sa creeze un business, dar nu stiu de unde sa inceapa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri