Lucian Aldescu, CEO DPD, spune ca se va lucra zi si noapte de Black Friday, iar pregatirile au inceput deja. Managerul DPD a explicat ce noutati vor aparea in acest an si la inceputul lui 2016 in cadrul emisiunii Wall-Street 360.

Lucian Aldescu a vorbit despre pregatirile de Black Friday si relatia cu magazinele online.

  • In fiecare an invatam si ne pregatim pentru acest eveniment. Ne-am dublat suprafata depozitelor si am suplimentat depozitele pentru aceasta perioada. Unele spatii le-am luat pentru intreg anul, altele doar pentru aceasta perioada.
  • Se va lucra zi si noapte de Black Friday.
  • Anul acesta s-a discutat cu magazinele sa se factureze pentru fiecare obiect comandat, astfel incat sa poata livra partidele incomplete.
  • Vor fi doua perioade de Black Friday.
  • In 2015 am lucrat mult la partea de One Hour Predict, iar acum imbunatatim baza de date astfel incat informatiile despre adrese sa fie corecte. Am ajuns la 85% acuratete a datelor in oraselor mari, pornind de la 25%. Acum suntem la doua ore, nu la o ora. Sunt insa probleme. Exista, spre exemplu, un cod postal la trei sate.
  • Se discuta si despre POS mobil. S-a dezvoltat o parte, avem buget. Cred ca in primul trimestru al anului viitor vom avea POS mobil.
  • Trebuie sa intelegem ca putem livra orice clientilor, dar trebuie sa vindem pentru ca este un serviciu. Spre exemplu, vrem livrare fixa: se poate, insa trebuie sa fie contra cost. Nu putem sa oferim tot gratuit.

Lucian Aldescu, CEO DPD, va fi speaker la retailArena, eveniment organizat de Wall-Street pe 11-12 noiembrie la hotel Hilton.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri