Abordarea omnichannel (integrarea vanzarilor cu online cu vanzarile offline) se impune magazinelor, ca un element esential, nu doar ca o optiune, ducand la cresterea veniturilor companiei, a declarat Carmen Capitanescu, marketing manager Media Galaxy.

"Omnichannelul este un must nu o optiune si mandatoriu trebuie implementat. Daca ecommerce-ul are niste costuri, precum cele de transport sau de retur, prin omnichannel, prin pick-up from store, retur in magazin, scapi de aceste costuri", a spus Carmen Capitanescu.

Potrivit acesteia, prin abordarea omnichannel, pe langa eliminarea costurilor de mai sus, magazinele pot sa isi creasca vanzarile.

"Odata omul intrat de mai multe ori in magazin poti sa faci upsales, cross sales, ceea ce duce la cresterea veniturilor", a adaugat Capitanescu.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri