Este o greseala sa pui mare accent pe pret

Este o greseala sa pui mare accent pe pret

David Neacsu, fondatorul magazinului Himalaya si unul dintre cei mai cunoscut alpinist roman, afirma ca o greseala importanta pe care o poti face in mediul de business este sa refuzi clientul.

"Cea mai mare greseala este sa este sa spui nu, atat in vanzarile online, cat si in offline. Ce fac eu cand am o cerere imposibila din partea unui client? Incerc sa conving ca este si alt produs disponbil sau ii comand ceva similar, dar nu ii spun niciodata ca nu se poate", a declarat Neacsu.

Cristi Movila (foto), director of eCommerce in cadrul companiei Otter, sustine ca o greseala semnificativa o reprezinta accentul foarte mare pus pe pret si pe reducerea preturilor.

"Este o greseala sa pui foarte mare accent pe reduceri si pe pret, si sa nu te uiti la servicii si la clienti. Este o greseala sa nu asculti consumatorul la nivel micro, respectiv orice consumator, oricat de mica opinie ar avea trebuie sa o asculti", a spus Cristi Movila.

Media Galaxy: O greseala este sa copieze modele din tari dezvoltate ce nu se pot aplica in Romania

Media Galaxy: O greseala este sa copieze modele din tari dezvoltate ce nu se pot aplica in Romania

O alta greseala importanta pe care o poate face un actor din mediul de afaceri este copierea unui business dintr-o tara mult mai dezvoltata, model de business care s-ar aplica cu dificultate la noi in tara, a explicat Mihnea Nicolescu, e-Commerce manager, Media Galaxy.

Natalia Chiritescu (foto), director vanzari in cadrul Vodafone Global Enterprise Romania, precizeaza ca o greseala care trebuie evitata este preocuparea cu obiective interne, mai ales cu cele stabilite pe termen scurt, si scaparea din atentie a nevoilor clientilor.

"In momentul in care plec de la experienta clientului si ma gandesc la nevoile care construiesc comportamentul sau, pot sa fac o strategie, care sa ma duca la o viziune pe termen lung. Insa, adesea, suntem pusi sub presiune de obiectivele pe termen scurt", a spus Chiritescu.

Citeste mai mult aici.

Marius Ghenea: As vrea sa nu transformam Black Friday intr-o perioada pe intreg anul

Marius Ghenea: As vrea sa nu transformam Black Friday intr-o perioada pe intreg anul

„Black Friday are o reteta romaneasca, este un patent romanesc, nu seamana cu cel american. El a pornit ca un joc de schimbare dintre offline catre online. Insa as vrea sa nu transformam Black Friday intr-o perioada de tot anul, pe langa faptul ca se va transforma intr-o pierdere pentru companii, va pierde din importanta acestui eveniment”, a explicat Ghenea.

Thilo Kerner, SAP: 80% din CEO cred ca brandurile ofera experiente placute, doar 8% din clienti cred asta

Thilo Kerner, SAP: 80% din CEO cred ca brandurile ofera experiente placute, doar 8% din clienti cred asta

"80% dintre CEO cred ca brandurile companiilor pe care le conduc ofera o experienta placuta, insa doar 8% dintre consumatori cred acelasi lucru", a declarat Thilo Kerner, head of business development SAP.

Afla mai multe aici.

Vodafone: Clientii vor produse la preturi reduse, iar companiile trebuie sa caute solutii

Vodafone: Clientii vor produse la preturi reduse, iar companiile trebuie sa caute solutii

"Una dintre provocarile cu care se confrunta companiile in mediul actual este dorinta tuturor clientilor de a cumpara produse la preturi reduse, ceea ce determina organizatiile sa caute solutii pentru a anticipa comportamentul de consum", a declarat Natalia Chiritescu, director vanzari in cadrul Vodafone Global Enterprise Romania.

Marius Ghenea: Exista o tentatie de a copia competitia in piata locala

Marius Ghenea: Exista o tentatie de a copia competitia in piata locala

"Am facut foarte multe greseli, mi-e greu sa pun una pe primul loc. (...) Probabil, o anumita tentatie de a copia. In piata, exista tendinta de a te uita la ce fac competitorii si de a copia . De multe ori, este un experiment mai putin gresit al competitorilor si nu facem decat sa-l copiem si sa adancim greseala in piata", a spus Ghenea.

Citeste mai multe aici.

Microsoft: 76% din cei care se documenteaza online merg si in magazinul fizic sa vada produsul, dar apoi cumpara de pe site-ul cu cel mai bun pret

Microsoft: 76% din cei care se documenteaza online merg si in magazinul fizic sa vada produsul, dar apoi cumpara de pe site-ul cu cel mai bun pret

"In jur de 88% dintre consumatori cauta informatii pe internet despre ceea ce vor sa cumpere, iar 76% se duc in magazinul fizic pentru a vedea si verifica produsul, dar apoi achizitioneaza de pe site-ul online care ofera cel mai mic pret", a declarat Oana Terteleac, Windows Business Group Lead la Microsoft Romania.

Citeste mai multe aici.

Lucian Aldescu, DPD: Este bine ca in piata clientii sa stie ca pot returna produsele comandate

Lucian Aldescu, DPD: Este bine ca in piata clientii sa stie ca pot returna produsele comandate

"Clientii trebuie sa prinda incredere si sa comande online produse, iar daca nu sunt multumiti de acestea sa stie ca pot oricand se le returneze, curierii sunt gata oricand sa le preia", a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe piata locala.

Citeste mai multe aici.

Cosmin Costea: Pretul si increderea in brand, cei mai importanti factori in shoppingul online de IT&C

Cosmin Costea: Pretul si increderea in brand, cei mai importanti factori in shoppingul online de IT&C

Cele mai importante criterii care influenteaza decizia romanilor care cumpara de pe Internet sunt pretul produselor si increderea pe care o au in brandul retailerului de la care intentioneaza sa achizitioneze, potrivit unui studiu realizat de Costea Consulting.

Citeste mai multe aici.

Otter: Exista inca o reticenta a clientilor sa ofere date personale

Otter: Exista inca o reticenta a clientilor sa ofere date personale

Clientii romani care fac cumparaturi in mediul online manifesta inca o reticenta in oferirea informatiilor personale, a declarat Cristi Movila, director of eCommerce, Otter.

"Clar mai avem de lucru in a convinge consumatorul sa ne dea informatii. Exista o reticenta inca, nu vor sa isi dea informatiile personale si sa creeze un cont in site. Aceasta este o trasatura a cumparatorilor romani din mediul online ", a spus Cristi Movila.

Afla mai multe aici.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography