In jur de 88% dintre consumatori cauta informatii pe internet despre ceea ce vor sa cumpere, iar 76% se duc in magazinul fizic pentru a vedea si verifica produsul, dar apoi achizitioneaza de pe site-ul online care ofera cel mai mic pret, a declarat Oana Terteleac, Windows Business Group Lead la Microsoft Romania, in cadrul RetailArena, eveniment organizat de wall-street.ro.

„88% dintre oameni cauta informatii pe internet despre produse, insa in jur de 76% se duc in magazine, verifica si ating produsul, dupa care iau decizia de achizitie de pe cea mai ietina sursa online. Acest lucru se intampla la nivel mondial, dar se aplica si in Romania. Modul in care facem achizitiile in retail schimba modul in care se pozitioneaza magazinele”, a explicat managerul.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
CCC redeschide magazinul din VIVO! Cluj Napoca