Clientii trebuie sa prinda incredere si sa comande online produse, iar daca nu sunt multumiti de acestea sa stie ca pot oricand se le returneze, curierii sunt gata oricand sa le preia, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.

"Vrem sa comunicam destinatarilor ca au dreptul sa returneze, ca pot sa incerce produsele si sa le dea inapoi. (...) Suntem oricand gata sa preluam inapoi coletele", a declarat Aldescu, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de wall-street.ro.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Radu, Omniconvert: Foarte putini retaileri sunt centrati pe clienti