Tehnologia evolueaza si vine in intampinarea clientilor, iar in multe cazuri inlocuieste resursa umane. Acest lucru nu se va intampla in magazine, unde tehnologia va putea veni in ajutorul vanzatorului, degrevandu-l de unele sarcini si permitandu-i sa creeze o relatie cu clientul.

"Magazinul viitorul ar putea sa insemne o trecere de la «business to consumer», modelul anului 1960, la «human to human». Poate sa insemne ca vanzatorul este degrevat de sarcinile pe care le poate prelua tehnologia, precum scanare de produse sau incasare, si poate sa ajute clientul sa-si aleaga cel mai bun produs din magazin, sa ii personalizeze oferta prin dialog cu el, sa il consilieze si astfel sa plece multumim din magazin", a declarat Alinei Stepan, managing director la Ipsos Research South-East Europe, in cadrul evenimentul Retail Arena.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Un nou jucator pe piata de fashion online: unicornul german About You