Companiile nu pot previziona ce se va intampla pe viitor deci singurul lucru pe care il pot face este sa se lase surprinse de consumatori, a declarat Mihaela Muresan, director de marketing in cadrul Ikea Romania.
“Acum 20 de ani nu ne trecea prin cap ce se va intampla azi. Astfel, singurul lucru pe care il putem face este sa stam cu ochii deschisi si sa ne lasam surprinsi de consumatori”, a afirmat managerul in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de wall-street.ro.
Ea a mai declarat ca retailerul suedez a lansat anul trecut posibilitatea de a comanda online pentru ca produsele sa fie disponibile si pentru clientii care nu sunt aproape de Bucuresti, dar si pentru consumatorii din Capitala care prefer sa comande de acasa.
“Magazinul este aflomerat, oamenii cumpara in weekend, ii enerveaza ca nu sunt singuri in magazine, dar si ceilalti sunt clienti ca ei.Am deschis serviciul de comenzi online ca sa devenim accesibili pentru cei care nu ajung la noi foarte usor. Pentru cei din orase departe de Bucuresti, dar sunt foarte multi si din Bucuresti care nu ma vin la magazin", a explicat Mihaela Muresan.
Citeste si:
RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.
Sursa foto: Mircea Dragos Photography
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: