eMAG organizeaza, pe 20 noiembrie, cea de-a cincea editie a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping online de pana acum si ofera reduceri in valoare totala de peste 100 milioane de lei la 650.000 de produse. eMAG estimeaza ca valoarea comenzilor va ajunge la 205 milioane de lei.

„Black Friday s-a transformat intr-un fenomen de shopping cu un puternic impact social. Anul acesta, 6,7 milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday, cu un milion mai mult fata de anul precedent. Asta inseamna peste o treime din populatia Romaniei. Am muncit 9 luni pentru pregatirea evenimentului si sper sa ne atingem obiectivul, sa avem multi clienti fericiti”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Reducerile vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din oferta: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de ingrijire personala si cosmetice, produse pentru casa si gradina, carti, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru masina. In plus, peste 850 de magazine partenere care vand prin eMAG Marketplace sunt pregatite cu promotii pentru Black Friday.

Black Friday 2015 la eMag va incepe, la fel ca si anul trecut, in dimineata zilei de vineri - oficialii companiei nu au spus ora exacta.

Oameni si investitii:

La editia din acest an, peste 1.200 angajati eMAG se ocupa de pregatirea evenimentului, 1100 in zona de operatiuni si 100 in comercial.



Pentru pregatirea Black Friday 2015, eMAG a investit 4 milioane de euro in servere si dezvoltare de software, astfel incat experienta clientilor pe site si pe mobil sa fie una buna, chiar si la 300.000 de vizitatori simultan. Pentru editia de anul acesta, eMAG a alocat o suprafata de depozitare de 55.000 de metri patrati, echivalenta cu cea a 11 terenuri de fotbal. Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD asa incat comenzile sa ajunga la clienti in perioada 21 – 29 noiembrie.

eMAG a lansat in 2011 evenimentul Black Friday pe piata din Romania si organizeaza ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

Stocuri de produse din oferta:

eMag mizeaza pe circa 650.000 de produse vandute in weekend-ul de Black Friday, avand pregatite circa 1 milion de produse. Compania estimeaza vanzari de circa 205 milioane de lei, de Black Friday, avand disponibile circa 17.000 de televizoare, 10.000 de frigidere si aproximativ 60.000 de terminale mobile, la oferta. Totodata, compania ofera la reducere de Black Friday 2015 si aproximativ 20.000 de jucarii si peste 25.000 de parfumuri.

Fondat in 2001 de antreprenori romani, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si a devenit un lider regional, cu prezenta in Bulgaria, Ungaria si Polonia.

Clientii beneficiaza de servicii cu valoare adaugata precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finantare in rate prin eCredit, aplicatia de mobil si „Plata cu un click”, serviciul de comanda instant prin swipe.

In oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice si carti, si pana la articole pentru copii, casa, gradina, masina si sport.

Vezi aici mai multe reduceri ale jucatorilor din piata.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri