Retailerul eMag a inregistrat 31.000 de comenzi in primele 20 de minute de la lansarea Black Friday, printre produsele cu o valoare totala de 10 milioane euro numarandu-se 10 autoturisme si un tractor Armatrac 854, la pretul de 99.000 de lei, redus de la 184.800 de lei.

Vanzarile pe site-ul eMag au inceput, vineri, la ora 8.22, la momentul de start al vanzarilor fiind conectate 280.000 de persoane. Primul produs din oferta epuizat a fost modelul iPhone 6 silver de 16 GB, vandut la pretul de 1.999 de lei, acesta fiind redus de la 2.600 de lei. eMag a avut in stoc 300 de bucati din modelul de iPhone 6, potrivit Mediafax.

De asemenea, s-au mai epuizat consola Microsoft Xbox ONE 500 GB + Joc FIFA 16 + 14 Days Xbox Live (200 de bucati vandute in 30 de secunde), dar si doua modele de televizoare. Hard-urile externe au fost si ele solicitate de clienti, compania epuizand stocul de 200 de bucati de la Kingston de 120 de GB.

In primele 30 de secunde s-au vandut 400 de anvelope, iar in primele 30 de minute 140 de bucati de aur, echivalentul a 1,2 kilograme. Lingourile de aur au fost scoase la vanzare de Piraeus Bank beneficiaza de o reducere de 10%.

Potrivit managerului general al eMag, Iulian Stanciu, dupa o ora si jumatate, eMag comercializase in total 15 autoturisme si 2,5 kilograme de aur, care reprezinta 10% din toata cantitatea de aur pe care Piraeus Bank a comercializat-o in acest an.

Comparativ cu editia din 2015 a Black Friday, traficul inregistrat pe site in primele 90 de minute a fost mai mare cu 2%, accesul de pe platformele mobile reprezentand aproape 59%. Perioada medie petrecuta pe site de un client a fost de 15 minute si 22 e secunde, totalul depasind echivalentul a 51 de ani, cinci luni si 16 zile. Totodata, in medie, un client a achizitionat 1,76 de produse.

Potrivit lui Iulian Stanciu, pana la ora 10.00, eMag vanduse 220.000 de produse, in valoare de 105 milioane de lei, cel mai scump fiind un model Mercedes-Benz E Klasse, in valoare de 48.392 de euro, comandat prin intermediul aplicatiei de mobil.

"In medie, am vandut 41 de produse pe secunda, numarul total de vizite depasind doua milioane, mai mult decat traficul inregistrat intr-o luna de cel mai mare centru comercial din Romania. Din cele 17.000 de televizoare pregatite, 11.500 au fost achizitionate. De asemenea, am vandut 14.000 de telefoane mobile, iar cel mai scump produs a fost un Mercedes de 48.400 de euro, redus de la 67.674 comandat din aplicatia de mobil", a spus Stanciu.

Comparativ cu editia de anul trecut a Black Friday, eMag a inregistrat o crestere de 25% a produselor comandate pana la ora 10.00. El estima ca de pe platforma online se vor achizitiona in cursul zilei de vineri 650.000 de produse, dintr-un stoc disponibil de un milion.

Stanciu ancicipeaza ca piata promotiilor de Black Friday va depasi un miliard de lei (225 milioane euro) anul acesta, din care eMag si Flanco ar urma sa acopere aproximativ 30%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri