2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, parte a companiei 2Performant Network, a inregistrat peste 42.000 de tranzactii online in valoare de 15,5 milioane de lei, cu ocazia Black Friday 2015 (vineri – duminica).

37 tranzactii pe minut vineri, intre 00:00 si 01:00, prin 2Parale

In perioada 20 – 22 noiembrie 2015, numarul tranzactiilor realizate prin intermediul platformei 2Parale a crescut cu 31% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vineri, in prima zi de Black Friday, numarul mediu de vanzari online s-a situat la 1.206 de tranzactii pe ora.

Cu ocazia Black Friday-ului din acest an, 2Parale a atins un record absolut al numarului de vanzari online generate intr-o singura ora. Astfel, vineri, intre orele 00:00 si 01:00, s-au inregistrat 2.197 de tranzactii, adica 37 de tranzactii pe minut.

„Anul acesta, in ziua de Black Friday, am generat pe ora cu 11% mai multe tranzactii online decat am generat, in medie, zilnic, in tot restul anului. Pentru a obtine aceste rezultate, ne-am pregatit foarte bine din punct de vedere tehnic – am avut un uptime de 100% al platformei, cu statistici oferite in timp real si 701 de feed-uri cu peste 3 milioane de produse actualizate in timp real. Afiliatii nostri au trimis cu 69% mai mult trafic catre magazinele online participante la Black Friday fata de anul trecut, cu un numar total de peste 3.5 milioane de click-uri in primele trei zile de reduceri. Impreuna, am facut performanta in e-commerce si anul acesta”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

Romanii au cheltuit online cu 4,7 milioane de lei mai mult in primele trei zile de Black Friday 2015

In ceea ce priveste valoarea tranzactiilor online realizate prin intermediul 2Parale, aceasta a fost cu 43% mai ridicata fata de perioada similara a anului 2014. Astfel, romanii au cheltuit online cu aproximativ 4,7 milioane de lei mai mult decat in primele trei zile de Black Friday ale anului trecut. 11,5 milioane de lei au fost tranzactionate doar vineri, cand valoarea vanzarilor online a crescut cu 48% fata de Black Friday 2014.

Valoarea comisioanelor obtinute de afiliatii 2Parale a crescut si ea cu 35% fata de primele trei zile de reduceri ale anului trecut.

Top 3 categorii de Black Friday: IT&C, carti si materiale didactice si fashion

In primele trei zile de reduceri, categoriile cele mai populare la nivel de tranzactii online au fost, in ordine: IT&C, carti si materiale didactice si fashion, urmate de produsele pentru copii si telecom.

Referitor la intervalele orare in care categoriile cele mai populare au performat cel mai bine, statisticile 2Parale arata urmatoarele ore preferate:

Conform datelor 2Parale, in perioada 20 – 22 noiembrie 2015, cu ocazia Black Friday, romanii au cautat online cel mai mult produse precum: iPhone 6/ 6S/ 5/ 5S si laptop-uri (in categoria IT&C), rochii de seara si de mireasa (in categoria fashion), respectiv canapele si mobila – in categoria home & deco.

Dintre magazinele online care au participat la Black Friday anul acesta, in reteaua 2Parale, s-au numarat nume precum: Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct, DeClub si Kurtmann.

Conversiile generate prin reteaua de afiliere 2Parale sunt publice si pot fi accesate in timp real prin platforma online sau prin aplicatia de mobil dedicata.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri