Cea mai importanta lectie legata de Black Friday este ca trebuie sa ne pregatim – cel mai important mesaj si cea mai importanta lectie invatata de Marius Costin, CEO la PayU Romania, invitat la WALL-STREET 360.

“Am vazut comercianti care s-au pregatit temeinic, si unii mai putin. Scenariile luate in considerare in acest de-al doilea caz au fost mult mai saracacioase. S-au gandit numai la ce se intampla daca sistemul IT al unei banci va pica, si daca site-ul lor va pica, or situatiile sunt mult mai complexe si trebuie luate in seama mult mai multe scenarii. La anul, cred ca schimbarea pe care as vrea sa o fac, va fi sa tinem un workshop cu comerciantii din portofoliul PayU”, spune Costin.

Cu toate acestea, a avut loc o crestere foarte mare. Black Friday 2015 a fost radical diferit de cel din 2014 – atat prin lungimea lui, cat si prin modul in care au ales sa intre in arena; s-a intrat etapizat, unii inainte, iar altii inca continua.

Vezi aici intreaga emisiune cu Marius Costin, in care discuta, printre altele, despre date concrete de vanzari din perioada Black Friday dar si asteptari pe intreg anul 2015.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri