RubinShop.ro, magazin online B2B cu ambalaje si accesorii pentru bijuterii, si-a pastrat si in 2015 tendinta crescatoare a numarului clientilor si in materie de vanzari. Astfel, site-ul a ajuns la un total de 1.167 utilizatori, ceea ce reprezinta crestere de aproximativ 21% fata de anul precedent (960 utilizatori in 2014). 40% dintre acesti utilizatori sunt clienti activi, plasand cel putin o comanda pe luna.

Printre clientii RubinShop.ro se numara atat magazine de bijuterii (70% dintre clienti fac parte din aceasta categorie), cat si mici intreprinzatori care fac produse hand-made. Acestia din urma si-au dat seama de importanta ambalajului in procesul de vanzare si aleg ambalaje si cutiute care sa puna in valoare bijuteria sau accesoriul.

Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 200 de lei, iar cele mai apreciate colectii de ambalaje pentru bijuterii sunt Colectia ET, Colectia 3000 si Colectia RE, ultimele doua fiind in topul preferintelor cumparatorilor si in anul precedent. RubinShop.ro a inregistrat o crestere constanta a vanzarilor, valoarea totala a comenzilor facute pe site in 2015 fiind de peste 61.000 lei.

Site-ul a continuat politica de oferte speciale lunare. Aproape 25% dintre comenzile plasate pe RubinShop.ro in anul precedent au continut cel putin un produs inclus in oferta lunara.

„2015 a fost un an in care am reusit sa ne atingem obiectivele propuse si ne dorim sa pastram aceasta crestere constanta a bazei de clienti activi si a volumului total de vanzari si pentru anul in curs. In acest sens, vom continua sa ne diversificam gama de produse oferite si vom pastra si ofertele speciale pe site”, a declarat Florin Pantelimon, managing partner Rubin 2000, companie ce detine site-ul Rubinshop.ro.

Citeste si:
Idei de antreprenoriat: 10 francize in care poti investi
Idei de antreprenoriat: 10...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Retrospectiva pietei de fashion in 2019