Pentru prima oara in istorie, smartphone-urile si tabletele au acoperit peste jumatate din vanzarile online din Marea Britanie, cea mai mare piata din Europa. In perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, 51% din vanzarile online s-au finalizat pe mobile si tablete.

Aceasta reprezinta o crestere importanta, de sase puncte procentuale, de la 45% in trimestrul trei al anului trecut.

IMRG si Capgemini au dezvaluit vanzarile din UK din ultimul trimestru al lui 2015. Desktop-urile si laptop-urile au acoperit 49% din totalul vanzarilor online, in timp ce tabletele au fost folosite in 33% din achizitii online. Smartphone-urile au acoperit 18%.

In ceea ce priveste vizitele efective pe site-urile din Marea Britanie, device-urile mobile au acoperit si mai mult – 66% din totalul traficului, in crestere de la 63% in perioada precedenta, si in crestere cu 11 puncte procentuale fata de aceeasi perioada din 2014, cand device-urile mobile acopereau 53% din traficul pe site-urile de retail.

In Romania, ponderea vanzarilor de pe mobile este de o singura cifra, chiar sub 5% in cazul majoritatii magazinelor online, in timp ce ponderea vanzarilor online, incluzand desktop si laptop, este double digit insa mult mai redusa decat in Marea Britanie.

Citeste si:
100.000 de opinii ale cumparatorilor online: ce vor romanii?
100.000 de opinii ale...

Afla ponturi despre cum sa iti cresti conversia pe mobile si online de la expertii prezenti la ecomTEAM 2016, Brasov, 6-7 aprilie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Conditiile de studiu un UK raman aceleasi si in 2020