Vivre, unul dintre cei mai mari retaileri online de produse home&deco de pe piata locala, cu operatiuni in sapte tari, ia in considerare o noua extindere regionala, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360, Alex Ionita, director de marketing al companiei.

Retailerul este prezent in sapte tari la nivel regional, cea mai mare piata fiind Romania, care aduce 40% din business, aceasta fiind urmata de Bulgaria. In afara de Romania, Vivre mai este prezent si in tari precum Ungaria, Croatia si Polonia.

Una dintre tarile vizate de Vivre pentru extindere in acest an este Cehia.

Vivre a avut anul trecut o cifra de afaceri in crestere cu circa 30% fata de 2014 cand businessul a fost de aproximativ 13,1 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Alex Ionita va fi speaker in cadrul Ecomteam, eveniment de comert electronic si marketing digital pe care wall-street.ro il va organiza pe 6-7 aprilie la Hotelul Kronwell, din Brasov.

Citește și
Cine ne poate scoate din cercul vicios al populismului?
Setari Cookie-uri