Daca oferi retururi gratuite, mai ales in fashion unde oricum acestea sunt mai mari decat in alte industrii, reusesti doua lucruri: pe termen scurt, ai putea vedea o crestere a acestora, insa nu mare. Pe termen mediu si lung insa, castigi increderea clientilor, ii fidelizezi si, implicit, cresti vanzarile, spune Cristina Popa, deputy CEO la Fashion Days Group, la emisiunea WALL-STREET 360.

In primavara, Fashion Days va deveni parte integrata din eMag, cel mai mare jucator online din Romania. “Acest lucru aduce dupa sine foarte multe oportunitati”, spune Cristina, care conduce o echipa de 360 de oameni, in expansiune. “Deja suntem in Marketplace, este foarte bine, mai ales ca fashion-ul online castiga teren rapid. Estimez anul acesta o crestere double digit a pietei de fashion online”, estimeaza ea.

Afla din emisiunea video la cat estimeaza Cristina intreaga piata de fashion din Romania, ce planuri de expansiune are, precum si tendinte s ponturi pentru eCommerceri.

FashionDays.ro va sustine un workshop pe mobile in cadrul evenimentului ecomTEAM 2016, 6-7 aprilie, Brasov. Va fi un workshop practic, aplicat, care te va ajuta sa iti perfectionezi prezenta pe terminale mobile, si nu numai.

Profita de ultimele zile early bird!

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri