Europa de Vest este a doua cea mai mare regiune eCommerce B2C din lume ca vanzari si va mai detine aceasta pozitie si in 2019. Dupa aceea insa, datorita extinderii zonelor Asia-Pacific, Europa de Vest va pierde circa un punct procentual din cota.

Chiar si asa insa, tarile din Europa de Vest vor acoperi in continuare circa un sfert din vanzarile eCommerce din lume.

Aceasta este principala concluzie a unui raport al yStats.com care acopera Marea Britanie, Germania, Franta, Spania, Italia, Olanda, Belgia, Suedia si Austria. Raportul subliniaza ca Europa de Vest ocupa locul doi dupa Asia-Pacific in ceea ce priveste vanzarile B2C de eCommerce din totalul vanzarilor din retail. Anul trecut, din Europa de Vest, opt tari aveau o penetrare a Internetului de peste 90%, in timp ce in patru tari, 80% dintre consumatori cumparau online.

In Europa de Vest, ca si in Romania de altfel (pastrand proportiile), se observa o crestere rapida a mobile commerce-ului si a retail-ului omnichannel. Chiar si asa, jucatorii din China castiga din ce in ce mai multa popularitate, mai ales prin platformele Alibaba si Aliexpress, care atrag din ce in ce mai multi clienti din Europa.

Vino la ecomTEAM 2016 si vom analiza, alaturi de specialisti romani si internationali, tendintele in eCommerce, cu sfaturi practice si aplicabile.

Citeste si:
Record: Nivelul de masini second-hand importate in 2016 a fost depasit
In doar 8 luni, romanii au...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Retailerul de mobilă Scandinavian Design House a lansat magazin online
Setari Cookie-uri