Grassi, Enel: In trei ani, un sfert dintre clienti vor plati facturile online

Furnizorul de energie Enel estimeaza ca 25% din totalul clientilor sai vor plati facturile exclusiv online in urmatorii trei ani, in 2015 fiind efectuate cu 33% mai multe plati online pentru factura de energie electrica, comparativ cu anul anterior, confom lui Michele Grassi, director general Enel Energie si Enel Energie Muntenia, pentru wall-street.ro.

In septembrie 2015, odata cu lansarea noii versiuni a aplicatiei de self care – MyEnel Mobile App,” printre noile caracteristici menite sa simplifice interactiunea clientilor cu serviciile noastre, am introdus si plata facturilor direct din aplicatia pentru telefonul mobil, modulul fiind similar cu cel folosit pentru platile prin intermediul platformei online. In ceea ce priveste gradul de utilizare a solutiei de plata de pe telefonul mobil, putem spune ca trendul este crescator, spre exemplu, in luna februarie 2016, din MyEnel Mobile App, s-au efectuat cu 33% mai multe plati de pe telefonul mobil, comparativ cu luna noiembrie 2015”, continua el.

„Acest mijloc de plata este cel care are cea mai mare rata de crestere dintre toate mijloacele de plata pe care le punem la dispozitia clientilor nostri. Pe primul loc, in topul clientilor Enel care isi platesc factura utilizand aplicatia pentru telefonul mobil se afla Bucurestiul, urmat de Timisoara si Constanta”.

Oficialul companiei nu a spus, efectiv, cate plati sunt realizate de pe aplicatie.

Enel ofera in prezent servicii unui numar de 2,7 milioane de clienti din trei zone importante ale tarii: Muntenia Sud (inclusiv Bucuresti), Banat si Dobrogea, acoperind aproape o treime din piata locala. Daca numarul de clienti va ramane constant in urmatorii trei ani, inseamna ca circa 675.000 de clienti vor plati online facturile la energie.

In ceea ce priveste platile prin intermediul telefonului mobil, exista in prezent doua variante la indemana clientilor – utilizatorii de smartphone pot utiliza aplicatia My Enel Mobile App, disponibila atat pentru Android, cat si pentru iOS, care permite achitarea facturilor intr-o sectiune securizata de plati, in timp ce clientii care nu detin un astfel de telefon pot efectua plati prin intermediul serviciului M-Pesa oferit de Vodafone.

„Printre strategiile de crestere se numara dezvoltarea de produse specifice pentru clientii care sunt activi in mediul online. Primul produs de acest fel este abonamentul E-Light care, pe langa modalitatea de contractare la distanta, ofera si un pret al energiei scazut (unul dintre cele mai mici din piata). Pretul scazut este direct legat de folosirea modalitatilor cele mai eficiente de relationare cu Enel: utilizarea contului MyEnel, pentru a evita apelurile clientilor si asteptarea in Call Center sau in Punctele Enel”, mai spune Michele Grassi.

Vino la ecomTEAM 2016, pe 6 si 7 aprilie, la Brasov, pentru a afla informatii relevante si la zi despre cum sa cresti ratele de conversie ale magazinului tau online!

ecomTEAM este un eveniment organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Editia din acest an este realizata in parteneriat cu FAN Courier si este sustinuta de Vodafone, MasterCard, PayU Romania si DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.

Citeste si:
Ce zone din București, Ilfov și Giurgiu rămân joi fără energie...
Alimentarea cu energie...
Citeste si:
27 de idei pentru un mic dejun gustos si sanatos
27 de idei pentru un mic...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri