Alimentele si produsele de bacanie care urmeaza sa fie preparate acasa, dar si mancarea deja gatita sunt categoriile cu cea mai mare frecventa de comenzi online, potrivit unui studiu realizat de Ipsos Research la nivel regional pentru EcomTEAM, eveniment organizat de wall-street.ro pe 6-7 aprilie la Brasov, la Hotelul Kronwell.

Pe de alta parte, produsele comandate de cei mai multi dintre romanii care cumpara online sunt cele din categoria de electronice si IT&C. Astfel, 95% dintre romanii care fac cumparaturi pe internet isi comanda astfel de produse.

Urmatoarele categorii sunt cele de cosmetice si produse de ingrijire personala (92%) si articolele de fashion (haine, incaltaminte si accesorii). 90% dintre romanii care cumpara online isi comanda produse de fashion.

Studiul s-a aplicat online, pe un esantion urban reprezentativ de 500 de persoane per tara (Romania, Marea Britanie, Rusia, Polonia, Ungaria), respondentii avand varsta de peste 16 ani. La un nivel de incredere de 95%, marja de eroare este de ±3.8%.

Daca vrei sa afli mai multe despre obiceiurile de cumparaturi online din Romania, dar si din alte tari europene (Marea Britanie, Rusia, Polonia si Ungaria), vino la ecomTEAM, eveniment in cadrul caruia Ipsos Research va dezvalui acest studiu exclusiv. Studiul va fi prezentat de Guillaume Guerrin, manager al departamentului de cercetare online si mobile in cadrul IPSOS pentru zona Europa & Comunitatea Statelor Independente.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri