Hainele si accesoriile sunt de departe cele mai populare achizitii preferate de tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 24 de ani, in Europa. Totodata, incaltarile si biletele la evenimente sunt game populare, conform unui raport realizat de Uniunea Europeana.

Pe masura ce persoanele cresc in educatie si in varsta, vanzarile produselor mai sus mentionate cresc si ele.

Studiul a fost realizat prin chestionarea a 25.000 de persoane cu varste intre 15-24 de ani, din 28 de state membre. 73% dintre tinere si 55% dintre tineri au cumparat haine si accesorii online, aceasta categorie de produse fiind cea mai cumparata pe Internet.

Unii ar putea spune ca nu reprezinta o surpriza faptul ca tinerele femei cumpara mai mult haine online decat barbatii, dar daca ne uitam la a treia cea mai populara categorie online, si biletele sunt cumparate mai mult de femei (42%), decat barbati (31%). „

Cei mai importanti factori pe care ii iau in calcul tinerii europeni atunci cand cumpara online sunt metode de plata sigure, calitate buna a produselor si preturi mici.

Conform aceluiasi studiu, 12% dintre respondenti au cumparat, intentionat, de pe Internet, produse contrafacute.

Citeste si:
40% dintre romani aloca peste 300 de lei lunar pentru haine
Romanii iubesc moda: mai bine...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cum transforma o romanca din Marea Britanie un hobby intr-o afacere