- Mai multe despre...
- comert online
- eCommerce
- descriere produse
- returnare produse online
Gandeste-te ca, atunci cand vinzi produse online, clientul tau nu are acces la elementele fizice, olfactive, tactile, asa ca o descriere cat mai eficienta si completa, uneori chiar „colorata”, reprezinta unul dintre punctele esentiale in eCommerce. Articolul de fata isi propune sa ofere cateva repere esentiale despre ce ar trebui sa includa descrierea unui produs.
Mai multe articole din sectiunea eCommerce »
VIDEO Ce se va întâmpla în cazul în care contraofensiva Ucrainei nu...
ANAF va publica "lista ruşinii" în această lună. Cine riscă să îşi...
Elevii, filmaţi non-stop la ore, ţinuţi în detenţie sau suspendaţi...
VIDEO Ce este sindromul impostorului. Psihologul Gabriela Maalouf,...
Gabriela Cristea, acuzații dure la adresa unei învățătoare. Ce s-a...
UPDATE: Guvernul a stabilit „înghețarea” prețului polițelor RCA,...
VIDEO Johnson & Johnson şi produsele care ar fi provocat cancer....
Alin, iubitul fostei ispite Dana de la Insula Iubirii, ar fi fost...