Parteneriatul dintre eMag si Posta Romana, in urma caruia clientii retailerului pot alege sa ridice coletele din anumite puncte ale institutiei de stat, va fi extins pana la 100 de puncte pana in septembrie-octombrie, conform lui Iulian Stanciu, CEO al eMag, cel mai mare retailer online autohton.

In prezent, parteneriatul implica 14 puncte de colectare.

“Posta Romana foloseste logistica proprie pentru a aduce coletele clientilor, acestia putandu-le ridica de la un oficiu special, unde un angajat este special trainuit pentru asa ceva. Feedback-ul este foarte pozitiv”, subliniaza CEO-ul eMag.

Singurele minusuri ale interactiunii clientilor sunt acelea ca este necesar buletinul pentru ridicarea coletului (o practica invechita si absolut inutila deseori – n.r.) si lipsa posibilitatii de plata prin card. Posta Romana sublinia, pentru wall-street.ro, ca plata cu cardul va fi introdusa anul acesta in oficiile postale din tara. Ramane de vazut si daca acestia se vor tine de cuvant.

Ramai pe wall-street.ro pentru mai multe informatii cheie oferite de liderul pietei, eMag. Principalii concurenti ai retailerului sunt Altex, Cel.ro, EvoMag sau Elefant.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri