Visa Europe sustine o ampla initiativa de incurajare a platilor electronice care reuneste noua comercianti de top din sectoarele preferate de romani pentru platile cu cardul, respectiv supermarket-uri, benzinarii, farmacii, restaurante, magazine de imbracaminte, electronice si electrocasnice.

eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, si Kaufland, cel mai mare retailer din Romania, deruleaza in perioada 23 mai - 3 iulie 2016 campania promotionala “Plateste cu Visa si alege-ti oferta".

Fiecare plata cu cardul Visa in magazinele Kaufland, pe www.emag.ro sau prin aplicatia de mobil eMAG, indiferent de valoarea cumparaturilor, este rasplatita cu un voucher de cumparaturi cadou.

Clientii isi vor putea alege una dintre ofertele puse la dispozitie de cei sapte parteneri ai campaniei, descrise pe voucher, care acopera o gama extinsa de produse si servicii de tip imbracaminte (magazinele C&A), divertisment (salile de cinema din reteaua Cinema City), electronice si electrocasnice (magazinele Flanco), restaurant (Pizza Hut si KFC), combustibil (benzinariile MOL) si farma (Sensiblu). Pentru a-si revendica oferta la una dintre cele aproximativ 850 de locatii comerciale ale partenerilor, clientul va trebui sa prezinte voucherul obtinut la Kaufland sau eMAG si sa faca o plata cu cardul Visa.

Valoarea ofertelor acordate in cadrul campaniei “Plateste cu Visa si alege-ti oferta" cumuleaza pana la 10 milioane lei.

Citeste si:
Alianta in eCommerce-ul local pentru a vinde online in Polonia
Alianta din eCommerce-ul...

Consumatorii din Romania continua sa-si foloseasca tot mai mult cardurile pentru a plati direct la comercianti, fara comision.

Principalele cinci categorii de comercianti unde se plateste cel mai des cu cardul sunt supermarket-urile, benzinariile, farmaciile, magazinele de imbracaminte si restaurantele, care insumeaza cumulat 70% din totalul platilor cu carduri Visa in Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
PayU: Romania incepe sa conteze pe harta globala a e-commerce-ului