Serviciul de relatii cu clientii reprezinta unul dintre cele mai importante departamente ale unui retailer online si, cu cat compania este mai mare, cu atat mai eficiente trebuie sa fie operatiunile. Alexandru Niculescu este director de operatiuni la eMag si el este responsabil, printre altele, de centrul de relatii cu clientii.

"Asiguram suport 24 din 24 de ore, telefonic si prin eMail, urmand ca pana la finalul anului sa definitivam si sa instalam si suportul online, Live", spune el. Circa 55% dintre angajati sunt fete, media de varsta fiind de 23-24 de ani. "Multi dintre ei sunt la primul job, deci nu ne intereseaza atat experienta, cat atitudinea, pasiunea, interesul pentru domeniu", spune el. Afla din interviul video care este rata de retentie a angajatilor, comparat cu media industriei, dar si cum se mobilizeaza cel mai mare retailer online autohton in perioada Black Friday.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri