Prada a fost intotdeauna un brand care „a rezistat” intrarii in online, insa compania de fashion italiana a facut, in sfarsit, pasul catre eCommerce. Prada va incepe sa vanda online prin magazinele Net-a-porter si Mytheresa.com.

Blog-ul de fashion WWD a scris ca, incepand pe 15 iulie, Net-a-porter va lansa oferta Prada dinainte de toamna – genti, pantofi si alte bunuri de lux. In aceeasi zi, si Mytheresa.com va incepe sa vanda colectia pentru toamna.

„Prada este brandul pe care orice magazin ar dori sa il vanda, dar doar cateva pot, si suntem onorati sa facem parte din acest grup select”, a spus Federico Marchetti, CEO la grupul Yoox Net-a-porter. „Deschide un intreg nou capitol pentru ambele grupuri”.

Compania de fashion a incheiat de asemenea un parteneriat exclusiv cu Chanel, prin care vinde bijuterii.

Grupul Yoox Net-a-porter a anuntat recent ca estimeaza venituri anuale in crestere cu 17-20%, pana in 2020.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri